قالیشویی در فردیس

قالیشویی در فردیس

قالیشویی در فردیس |قالیشویی خوشنام کرج با سال ها سابقه درخشان در فردیس هم دارای شعبه می باشد.قالیشویی خوشنام در فردیس با به کارگیری کادری آموزش دیده آماده شستوشوی انواع سفارشات شما از جمله فرش های دستی ، ماشنی و قالی های کرمان ، یزد و همدان …و مبلمان های منازل و اداری می باشد.

همچنین این قالیشویی از مواد شوینده ارگانیک استفاده کرده و تمامی مراحل شستوشوی فرش در این قالیشویی به صورت مکانیزه انجام می شود.این قالیشویی در سراسر فردیس اماده سرویس دهی است.

تماس باما

۰۲۶۹۱۰۰۸۶۸۷

۰۲۶۳۴۲۱۵۹۹۰

سفارش آنلاین

با 20خط ویژه در سراسر کرج

 

شستشوی فرش ماشینی با قالیشویی در فردیس کرج

 

توجه داشته باشید که این قالیشویی از بهترین مواد شوینده مخصوص برای شست و شوی فرش های ماشینی و دستباف شما استفاده میکند ، تا آسیبی به فرش ها نرسیده و با بهترین کیفیت به دست مشتری برسد.

انواع فرش های ماشینی به صورت ۵۰۰ ، ۷۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه می باشد که با بهترین درجه کیفی توسط قالیشویی خوب فردیس به همراه لکه برداری در جهت داشتن رضایت مشتریان به شست و شو خواهد رسید.

توجه داشته باشید که شما می توانید با سپردن قالیشویی نزدیک فردیس خیال خود را از نظر کیفیت فرش ها و همچنین تثبیت رنگ فرش راحت کرده و فرش ماشینی خود را با هر تعداد شانه ای که می باشد نو کرده و مانند روز اول تحویل بگیرید.