سایت تبلیغات قالیشویی

بزرگترین سایت تبلیغات قالیشویی در کشور

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

قالیشویی بانو کرج شعبه عظیمیه

قالیشویی بانو شعبه عظیمیه کرج

قالیشویی در عظیمیه | قالیشویی بانو کرج بهترین، معتبر ترین و نزدیک ترین قالیشویی در عظیمیه کرج، سرویس دهی منظم و خوب به محله و خیابان های عظیمیه کرج در ۲۴ ساعت. با بیش از نیم قرن سابقه در صنعت قالیشویی استان البرز. مجهز به جدیدترین ماشین آلات شستشوی فرش، گرمخانه های گازی کشویی برای جلوگیری از شکستگی فرش در گرم خانه های قدیمی. آبگیر های لوله ای برای جذب هرچه بهتر آب فرش پس از شستشو و جلوگیری از شکسته شدن فرش.

قالیشویی بانو شعبه عظیمیه کرج

قالیشویی در عظیمیه

شرکت قالیشویی بانو با استفاده از متد ها و روش های نوین در صنعت شستشوی فرش به صورت قابل توجهی در چند سال گذشته در صنعت قالیشویی کرج رشد داشته است. این رشد در زمینه قالیشویی و خدمات خشکشویی مبلمان و موکت و از جمله خدمات تعمیرات و باز سازی انواع فرش بدون برنامه ریزی  مدیریت قوی امکان پذیر نخواهند بود. شرکت قالیشویی بانو شعبه عظیمه با استفاده از پرسنلی آموزش دیده و تحصیل کرده همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در این حوزه به مشتریان خود ارائه دهد.

شماره تماس پنج رقمی ویژه عظیمیه کرج: ۳۴۱۱۸

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید رضاپور

قالیشویی بانو کرج شعبه گوهردشت

قالیشویی بانو در کرج

کارخانه بزرگ قالیشویی بانو با نیروهای زبده و باتجربه‌ی چندین‌ساله همیشه در تلاش است تا بهترین کیفیت را به بهترین شکل ممکن در اختیار مردم عزیز قرار دهد. این شرکت با ربع قرن تجربه در زمینه‌ی شستشوی انواع فرش‌های ماشینی و دستبافت توانسته تا کنون رضایت بیش از 100 هزار مشترک بالقوه را جلب نموده و در راستای هدف خود که رضایتمندی مشتریان است گام بزرگی بردارد و آن را محقق سازد.
مدیران بانو همگی از فعالان و تحصیلکرده‌های سِمت خود هستند و در تلاشند تا با کیفیت بیشتر، بخش مربوط به خود را اداره نمایند.
تمامی همکاران در بخش‌های مختلف، در کلاس‌های آموزشی تخصصی شرکت می‌نمایند تا با بکارگیری شیوه‌های نوین، شایسته و برازنده‌ی بهترین قالیشویی تهران و البرز باشند.
همواره از تمامی مردم عزیز می‌خواهیم تا با انتقادهای سازنده‌ی خود ما را در این امر مهم همیاری کنند. بدون نظرات کاربردی و مهم شما، رضایت کامل شما سروران، محقق نخواهد شد.
شما کاربران گرامی وب‌سایت می‌توانید از جدیدترین مقالات قالیشویی که برایتان تدارک دیده‌ایم و حاصل سال‌ها تجربه‌ی ما در این زمینه است، استفاده کنید.
سفارش آنلاین خدمات قالیشویی بانو

قالیشویی بانو شعبه گوهردشت کرج

قالیشویی در گوهردشت | شرکت قالیشویی بانو با استفاده از نیروی متخصص و آموزش دیده معتبرترین، بهترین، و خوب ترین قالیشویی در گوهردشت کرج؛ آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی از جمله: شستشوی تخصصی فرشهای دستبافت، شستشوی تخصصی و اعلاء شویی فرشهای ماشینی. خدمات خشکشویی از جمله: خشکشویی انواع مبلمان، خشکشویی انواع خوشخواب، خشکشویی انواع موکت در محل و کلیه خدمات و تعمیرات فرش از جمله: رفوگری، رفع سوختگی، دارکشی، رنگبرداری، شیرازه دوزی، چرم دوزی و ... می باشد.


شماره تماس پنج رقمی تماس از سراسر کرج: ۳۴۱۱۸

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید رضاپور

قالیشویی ماژیک شعبه درکه

قالیشویی ماژیک در درکه

قالیشویی در درکه | قالیشویی ماژیک با ۶۶ سال سابقه در قالیشویی تهران بهترین و نزدیک ترین قالیشویی با سرویس خوب و منطم در درکه تهران. کلیه خدمات قالیشویی در درکه شستشوی انواع فرشهای دستبافت، ابریشم، گل ابریشم، ابریشم چله و .. کلیه فرشهای ماشینی و خارجی با استفاده از مواد درجه یک و ماشین آلات تمام اتوماتیک.


راز قدمت ۶۶ ساله قالیشویی ماژیک جلب رضایت مشتری و حفظ کیفیت بوده است


قالیشویی ماژیک در اقدامی هدفمند شروع به ارائه خدمات و سرویس های به صورت محله ای و منطقه ای کرده است. اتخاذ این تصمیم نیاز به زیر ساختهای متفاوتی بوده است. ماشین آلات بیشتر، سرویس کاران بیشتر و ... شرکت قالیشویی ماژیک در این راستا اقدام به تاسیس شعبه های قالیشویی در سراسر تهران کرده است. در این مقاله شما اطلاعات مربوط به شعبه درکه تهران را مشاهده می کنید و مشتریان عزیز ساکن در محله درکه تهران می توانند با شماره های زیر خدمات ما را مشاهده کرده و ثبت سفارش کنند.

برای تماس با شعبه درکه با شماره های دفتر و مرکزی تماس بگیرید.

دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ - ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ - ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
دولت - قیطریه: ۲۲۸۰۶۴۲۴
نیاوران - فرمانیه: ۲۲۲۹۳۰۲۱

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید رضاپور

قالیشویی در جهانشهر

قالیشویی بانو کرج شعبه جهانشهر کرج

قالیشویی در جهانشهر | شرکت قالیشویی بانو شعبه جهان شهر با سرویس دهی خوب و منظم بهترین و نزدیک ترین قالیشویی در جهانشهر به شما مشتری عزیز می باشد. کلیه خدمات قالیشویی، خشکشویی مبلمان و خوشخواب، تعمیرات تخصصی و ترمیم انواع فرشهای دستبافت و ماشینی و ... در جهانشهر کرج زیر نظر استادان و متخصصان با تجربه صنعت فرش.

قالیشویی بانو شعبه جهانشهر کرج با بیش از نیم قرن سابقه در صنعت قالیشویی استان البرز، به عنوان بهترین قالیشویی در استان البرز با ارائه خدمات متمایز با سایر رقبا. همیشه سعی در جلب رضایت شما مشتری عزیز دارد و همیشه برای کسب رضایت شما مشتری عزیز می کوشد.

شماره های تماس

شماره تماس ویژه جهانشهر کرج: ۳۴۱۱۸

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه کرج : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید رضاپور