سایت تبلیغات قالیشویی

بزرگترین سایت تبلیغات قالیشویی در کشور

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

قالیشویی در مجیدیه | قالیشویی ماژیک شعبه مجیدیه

قالیشویی در مجیدیه

 قالیشویی در مجیدیه | در واقع قالیشویی به عمل نظافت و تمیزی فرش و قالی گفته می شود و از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر درست و مطابق اصول شسته شود، باعث می شود که فرش و قالی شما کیفیت اولیه خود را از دست ندهد.
برعکس اگر قالی و فرش شما به صورت استاندارد و با رعایت اصول شسته نشود، ضمن اینکه عمر فرش شما کم می شود، ممکن است باف و رنگ آن آسیب ببیند. لذا بهتر است قالی و فرش خود را به قالیشویی مجاز بدهید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارند.

قالیشویی در مجیدیه

 

شماره های تماس ما 

۰۲۱۷۷۵۵۶۱۶5

قالیشویی مجیدیه | نزدیک ترین قالیشویی به شما هستیم!

قالیشویی ماژیک در محله مجیدیه در خدمت شماست. اگر در محله مجیدیه ساکن هستید اصلا نگران فرش و قالی خود نباشید. ما با دارا بودن تجهیزات و مواد شوینده بسیار قوی و با کیفیت، فرش و قالی شما را به بهترین شکل ممکن شست و شو می کنیم. از همه این مسائل مهم تر، قالیشویی ماژیک با بهره گیری از متخصصان با تجربه پیشتاز در عرصه قالیشویی می باشد. کافی است که با ما تماس بگیرید. کار ما به گونه ای است که پس از اتمام شست و شو، فرش شما ظاهر خود را حفظ کرده و مانند روز اول خود می شود.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید رضاپور

قالیشویی در ازگل | قالیشویی زیبا شعبه ازگل

قالیشویی در ازگل

قالیشویی در ازگل | شرکت قالیشویی زیبا شعبه ازگل بهترین و نزدیک ترین قالیشویی در ازگل تهران می باشد. کلیه خدمات قالیشویی در ازگل با استفاده از سرویس های ویژه محله ازگل تهران. قالیشویی زیبا تهران آماده ارائه کلیه خدمات تخصصی شستشوی انواع فرشهای دستبافت ابریشم، گل ابریشم، پشمی، کاشان و تبریز با استفاده از شورهای گیاهی و مواد شستشوی ارگانیک برای جلوگیری از بین رفتن رنگ و کیفیت فرش دستبافت شما. اعلاء شویی فرشهای ماشینی با ماشین آلات پیشرفته و گرمخانه گازی. سرویس دهی سراسر محله و محدوده های ازگل.

شماره های تماس ما

۲۲۰۵۰۲۶۶
۸۸۶۸۴۵۶۳
۴۴۳۰۸۰۵۰
۴۴۰۰۲۹۰۱
۶۶۵۵۷۳۲۳
۶۶۵۹۷۳۴۶
۷۷۹۴۹۰۸۵

قالیشویی زیبا در ازگل

قالیشویی ازگل با توجه به اینکه هر نوع فرش اعم از دستبافت و ماشینی ارزش خاص خود را دارند مراقبت‌های خاصی در رابطه با فرش‌ها انجام می‌دهد. بنابراین قالیشویی در ازگل می‌تواند مقرون به صرفه باشد و از فرسودگی و پوسیدگی فرش‌ها جلوگیری کند. قالیشویی نزدیک ازگل با ارائه خدماتی از قبیل شستشو و ترمیم فرش های صادراتی و نفیس ابریشم٬ گل ابریشم، ماشینی و دستبافت و … با استفاده از مواد شوینده باکیفیت و شامپوهای ساخت کشور آلمان در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد. یکسری ویژگی‌ها باعث شده است که قالیشویی در ازگل از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. می‌توان به ویژگی‌های ممتاز از جمله عدم استفاده از مواد شوینده غیرمجاز، بکارگیری ماشین آلات پیشرفته و همچنین بخش های رفوگری، دار کشی، ریشه زنی، رنگ آمیزی و … اشاره کرد. قالیشویی نزدیک ازگل با داشتن سابقه طولانی انواع شستشو، کادر مجرب و حضور فعال پس از اتمام قالیشویی در ازگل کارشناسان کیفیت را می‌سنجند. در نهایت قالیشویی ازگل قالی‌ها را به صورت لوله شده و داخل کاور به مشتریان تحویل خواهد داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید رضاپور

قایشویی در ظفر | قالیشویی ماژِیک شعبه ظفر

قالیشویی در ظفر

قالیشویی در ظفر

قالیشویی در ظفر یکی از بهترین قالیشویی های تهران با داشتن چندین شعبه می باشد. ما همه ساله به مناسبت های مختلفی، خانه تکانی می کنیم و شستن فرش یکی از مهم ترین و در عین حال پردردسرترین بخش خانه تکانی است. فرش جز فرهنگ ما ایرانیان و یکی از عضو لاینفک خانه های ماست. هر فرش حساسیت های خاص خودش را دارد. اگر در محله ظفر هستید، قالیشویی ماژیک در محله ظفر در خدمت شماست

شماره تماس با ما 

۰۲۱۲۲۲۸۲۰۲۴

 

قالیشویی در ظفر

می توانید با مراجعه به شعبه ما در محله ظفر، فرش های خود را به ما بسپارید. فراموش نکنید که هر فرشی بستگی به نوع بافت آن، سبک خاصی برای شستن دارد. همچنین بسیار مهم است که از مواد شوینده مناسب و با کیفیتی استفاده شود. قالیشویی ماژیک تلاش می کند با بهترین ابزار و مواد شوینده به نحو احسن فرش های شما را نظافت کرده و شستشو کند.لازم به یادآوری است که اگر فرش خود را به قالیشویی های نا مطمئن بدهید، ممکن است خسارت قابل توجهی به فرش شما وارد شود. یا به علت عدم آشنایی با قوانین قالیشویی، بافت و رنگ آن آسیب ببیند و از عمر و کیفیت آن کم شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید رضاپور

قالیشویی در نیاوران | قالیشویی زیبا شعبه نیاوران

قالیشویی در نیاوران 

قالیشویی در نیاروانقالیشویی نیاوران البته صرف نظر از نوع، قالیشویی یک شغل محسوب می‌شود، که مانند سایر شغل‌ها اتحادیه دارد، و می‌توان گفت که در سال ۱۳۵۱ اتحادیه قالیشویی تاسیس شده است. لازم به ذکر است که فرش جزء لوازم خانگی مهم و تاثیرگذار بر زیبایی منزل می‌باشد. به دلیل اینکه فرش روی کفپوش یا کف زمین قرار می‌گیرد و مدام پا می‌خورد یعنی در معرض رفت و آمد می‌باشد خیلی زود کثیف می‌شود، بنابراین زود به زود باید آن را نظافت کرد. از طرفی شستشوی فرش کاری سخت و زمان بر می‌باشد، به طوریکه بسته به نوع و جنس فرش طریقه شستشو و مواد شوینده آن متفاوت است. از طرفی می‌توان گفت که ممکن است افراد امکانات کافی برای شستن فرش‌ها را نداشته باشند.

قالیشویی در نیاوران

قالیشویی در نیاوران

قالیشویی زیبا بهترین و معتبر ترین قالیشویی نزدیک نیاوران آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در نیاوران با استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده. شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک و سرویس های فوری بهترین ارائه دهنده خدمات قالیشویی در نیاوران می باشد.

قالیشویی زیبا شعبه نیاوران تهران آماده ارائه ی کلیه خدمات قالیشویی، خشکشویی مبلمان، خوشخواب و موکت و کلیه خدمات ترمیم و باز سازی فرش. به عنوان نزدیک ترین قالیشویی در نیاوران می باشد. قالیشویی زیبا تهران دارای شعبه ی فعال در محله نیاوران تهران می باشد و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در این محله می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید رضاپور

قالیشویی بانو کرج شعبه گوهردشت کرج

قالیشویی در گوهردشت کرج

قالیشویی درگوهر دشت | قالیشویی بانو کرج شعبه گوهردشت آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در محله گوهردشت و حومه گوهردشت کرج می باشد. کلیه خدمات شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت، فرشهای ابریشم و ابریشم مصنوعی، الیاف و پشمی با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در سراسر محله ها و خیابان های گوهردشت کرج.

قالیشویی درگوهردشت کرج

شماره تماس پنج رقمی ویژه گوهردشت کرج

۰۲۶۳۴۱۱۸

قالیشویی در گوهردشت

شرکت قالیشویی بانو با تاسیس دفتر خود در محله گوهر دشت کرج با هدف بهبود سرویس دهی و خدمات رسانی به مشتریان عزیز ساکن گوهردشت، به عنوان اولین کارخانه قالیشویی فعال در کرج می باشد که شعبات خود را در سراسر کرج تاسیس کرده و خدمات ویژه ی خود با سرعت هرچه تمام تر به شما عزیزان ارائه می دهد.

دفتر قالیشویی بانو در گوهردشت کرج ارائه دهنده کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات ترمیم و بازسازی انواع فرش می باشد که از خدمات کلی این مجموعه میتوان به:

  1. شستشوی انواع فرش دستبافت، قدیمی و عتیقه
  2. شستشوی انواع فرشهای ماشینی، کرج رنگ، الیاف مصنوعی و پشمی.
  3. خشکشویی انواع مبلمان، میز و صندلی های سمینارها، هتل ها، رستوران ها و سینما ها
  4. خشکشویی انواع موکت های ساده و طرح دار، پالاز و گل برجسته
  5. خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دونفره
  6.  خدمات تعمیرات فرش از جمعه، رفوگری، دارکشی، رفع پارگی و سوختگی، رنگبرداری و …
  7. خدمات آرایشی فرش، سرپود گیری، شیرازه دوزی، ریشه دوزی و …

اشاره نمود، شرکت قالیشویی بانو کرج عضو رسمی اتحادیه قالیشویان شهر کرج بوده و کلیه خدمات این شرکت تحت نظر اتحادیه بوده و تمامی فاکتور های صادر شده این مجموعه طبق نرخنامه صادر شده از اتجادیه محترم قالیشویان کرج می باشد.
نزدیک ترین قالیشویی به گوهردشت هستیم

برای ثبت سفارش و یا تماس با قالیشویی بانو ویژه گوهردشت کرج شما عزیزان می توانید با سفارش آنلاین خدمات؛ سفارش خود را ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید و یا می توانید با شماره گیری خط سراسر در استان البرز به شماره ۰۲۶۳۴۱۱۸ از هرکجای کرج تماس گرفته و سفارش خود را به سادگی هرچه تمامتر ثبت نمایید.

۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سعید رضاپور