قالیشویی گل ابریشم تهران

قالیشویی گل ابریشم ارائه دهنده کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات تخصصی ترمیم انواع فرش های دستبافت با استفاده از کارکنان و متخصصان با تجربه در صنعت فرش دستبافت. قالیشویی ممتاز گل ابریشم تهران مجهز به کارخانه ای اختصاصی برای شستشوی انواع فرش ها می باشد، از مهمترین مزیت های تجهیز کارخانه ای اختصاصی حذف واسطه ها و شستشوی فرشها توسط پرسنل شرکت قالیشویی گل ابریشم می باشد.

این شرکت با حذف واسطه ها در قالیشویی یا تاسیس کارخانه ای مجهز در حومه شهر تهران فرشها شما را به صورت اختصاصی با کارشناسی و نظر خواهی از استادان با تجربه شستشو داده و برای انواع جنسها و نخ های فرش شما از شوینده مخوص استفاده می کند.

 

قالیشویی تهران

قالیشویی گل ابریشم تهران به عنوان بهترین و معتبر ترین قالیشویی در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران بوده و کلیه خدمات این شرکت زیر نظر اتجادیه می باشد. شرکت قالیشویی ممتاز گل ابریشم تهران با گسترش محدوده سرویس دهی خود در سراسر تهران، تجهیز خودرو های سرویسکار و انتقال فرش از وانت های نیسان به خودرو های مسقف ایسوزو، دارای پیشرفته ترین و مدرن ترین ناوگان حمل و نقل در قالیشویی تهران می باشد.

سرویس دهی خدمات قالیشویی گل ابریشم مختص به محله و یا منطقه خاصی نمیباشد. این شرکت یا تاسیس دفاتر مجاز زیر نظر دفتر مرکزی این شرکت واقع در خیایان خیابان نجات الهی سرعت سرویس دهی به سراسر محله ها و مناطق تهران را تسهیل بخشیده است.

 

قالیشویی در شرق تهران

قالیشویی شرق تهران یکی از مناطق تحت پوشش شرکت قالیشویی گل ابریشم تهران می باشد. کلیه محله ها و شهرک های موجود در شرق تهران می توانند پس از تماس با شرکت و ثبت سفارش خود خدمات خود را ثبت کرده و در کمتر از 24 ساعت منتظر اعزام سرویس کار به محل باشند.

 

قالیشویی در غرب تهران

قالیشویی غرب تهران نیز به عنوان یکی از دفاتر مجاز این شرکت زیر نظر دفتر مرکزی قالیشویی گل ابریشم فعالیت می کند. وظایف این دفتر ترتیب اثر دادن و سرویس دهی به سفارشات ویژه محله ها و شهرک های غرب تهران می باشد.